måndag 27 juni 2016

Åren går

Jag vet inte varför jag glömt bort mitt bloggande de senaste två åren. Kan ha att göra med att det varit en hel del tråkigt som hänt. I juli 2014 försvann Trulsa ut ur mitt liv. Dagen innan hon skulle vara med mig två veckor, då Baudins skulle ha Spaniensemester, visade hon tecken på att inte alls må bra. Hon togs till Albano och där fick de rådet att hon borde avlivas. Sådan saknad på så många sätt.... Sommaren och semestern fick en tråkig aura av sorg. Dessutom insjuknade Camilla 40 och det konstaterades cancer som visade sig obotlig. Så jävla onödigt. Camilla dog i mars 2015 och hann innan hon tog sista andetaget, se Måns vinna mello. Samma vinter, i januari blev Kolbrá skadad och var 10 dagar på Ulltuna efter akut operation. Så våren handlade om rehab. Som gick bra. Ja, jag hann med en resa med Britta till Gran Canaria också. Samma hotell som Camilla med familj varit på under hösten 2014. Märkligt.

14 oktober 2015 bröt jag axeln (höger) hemma genom att snubbla över en fotpall. Helt sjukt.... Åkte med Karin och Johan till Curasao i november/december och hälsade på Henrik, Johans bror och firade Karins 60 årsdag. Fint och härligt på många sätt. Hem och fira julledigt. Efter trettonhelgen kom så skandalen i Kommunal. Den kräver sin egen bok.... Men en jävla vinter/vår blev det.

Kongress och ny ledning gör att jag nu sitter här med en oanad framtid..... Kommer mer i boken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar